Автослалом Львів 2010 Друк E-mail

Ось і відбулось свято автомобільних перегонів «Автослалом Львів 2010». Продовжуючи нашу традицію, писати статті-звіти після перегонів, зробимо це і зараз. Тим більше, що ці перегони були організовані Нами.

Загалом напевне некоректно було б з нашої сторони давати оцінку перегонам, цю оцінку ми хочемо почути від Вас – глядачів, учасників. Тому розповімо про баталії, які відбувались!!!

8.00- 9.00 – Розпочалась процедура реєстрації учасників. Назвати її жвавою з початку було важко але люди почали реєструватись та виїжати на своїх «бойових конях» на тренування. Перші заїзди були обережні, люди вивчали трасу, пристосовувались до покриття, яке активно поливав рясний дощ. Людей, глядачів, було небагато, але це було прогнозовано – Неділя - сильний дощ.
Десь за годину заїздів по трасі, стало помітно, що гонщики налаштовані на серйозну боротьбу. Швидкості на трасі різко збільшились, почали «літати маркери воріт», ефектні шпильки та «поліцейські» розвороти на високій швидкості.
12.00 – Розпочалась кваліфікаційні заїзди. До цього часу дещо стишився дощ та почали підходити люди. Запекла боротьба визначила наступний стартовий протокол:

Стартовий протокол:


№ з\п

Стартовий номер

ПІБ

Авто

Передній привід

1

7

Мелецький Тарас

ВАЗ 2109

2

11

Добачин Олексій

Volvo

3

1

Ротарь Юрій

ВАЗ 2108

4

31

Соломчак Богдан

Skoda Fabia

Задній привід

1

33

Дудар Олег

BMW

2

15

Феник Роман

ВАЗ 2101

3

08

Букартик Олексій

ВАЗ 2106

4

05

Гуцаленко Михайло

ВАЗ 21053

5

21

Кулинич Іван

ВАЗ 2107

6

17

Клименко Марк’ян

ВАЗ 21013

7

22

Марчук Володимир

ВАЗ 2101

8

32

Фішкіс Павло

ВАЗ 2105

9

16

Виговський Олексій

ВАЗ 2106

10

23

Онофрійчук

ВАЗ 2106

13.00 – Офіційне відкриття змагання. Офіційне відкриття відбулось за участю Театру танцю «Арт Трай». Гарні хлопці та дівки під гучні аплодисменти глядачів та клаксони автомобілів учасників показали справжнє шоу. Ну і як годиться офіційна частина за участю офіційних лиць змагань.
13.30 – Ось і розпочались офіційні заїзди, боротьба за отримання статусу найкращого «слаломіста» на «Автослолом Львів 2010р.». Формат перегонів передбачав три залікові заїзди за підсумками якого два найкращі результати сумуються. Напевне далося в знаки хвилювання адже переважна більшість майстрів авто слалому проїхали з таким часом, який в наступних заїздах був значно покращений.
Між першим та другим заліковим заїздом відбувся конкурс. За умовами якого глядачі повині були відповісти на п’ять запитань. Подарунком за правильні відповіді було поїздка в якості пасажира з учасником змагань Богданом Соломчаком!!!
Необійшлось і без казусів підчас змагання. Так підчас залікових заїздів на свому авто ВАЗ 21013 Маркіян Клименко зламав педаль газу. За погодженням із судями змагання та представником Федерації автослалому Маркіяну було дозволено виступати на автомобілі іншого учасника змагань, а саме на ВАЗ 21053 Гуцаленка Михайла. Забігаючи на перід Маркіян непогано виступив і був близький до призової трійки. Та напевне завадила ще одна поломка вже на так сказати орендованій машині (в третьому заїзді на ВАЗ 21053 виникли проблеми з редуктором ).
Азарт боротьби за призові місця підтримали і представники переднього приводу. Від заїзду до заїзду вони покращували свій час проходження дистанції. Так свої найкращий час Ротарь Юрій показав саме в другому та третьому заїздах. Причому покращуючи свій час майже на секунду. Богдан Соломчак не відстаючи від свого колеги також найкращий час показав в третьому заїзді. Причому цей час був менший 1-ї хвилини. Лише прикра помилка на останньому маркері і 1 с. штрафу не дозволила офіційно зареєструвати цей вихід з хвилини. Близькими до виходу з 1-ї хвилини був і представник заднього приводу Онофрійчук Олександр з часом другого заїзду 1:00.51.

 

Нове в галереї

Ми в інтернеті

Ми на YouTube

Ми ВКонтакті

Написати нам

Ми в інтернеті

Ми В Аск.Фм




© ГО"Мотор груп". Всі права застережено.