Автомобільний клуб МОТОР ГРУП
З Новим Роком Друк E-mail
Ось і настав Новий Рік, з чим ми вас і вітаємо. Цей рік був насичений подіями і в тому числі тими, до яких мали відношення ми. Успішно було проведено перший у Львові турнір автослалому. Надіємось, що новий рік буде ще цікавішим і драйвовішим, адже це рік швидкого і моторного кроля. Бажаємо вас в новому році більше швидкості, драйву і яскравих вражень.
 
Автослалом Друк E-mail

Автослалом («фігурне водіння», «швидкісне маневрування») - гонки на час по розміченій стійками (конусами, покришками) території зі складною трасою (круті повороти, змійки, розвороти на 180 градусів заднім і переднім ходом, і т п..). Водієві необхідно добре відчувати габарити свого автомобіля, вміти маневрувати заднім ходом, точно дозувати тягу на ведучих колесах, вибирати найкращу траєкторію руху, володіти прийомами стабілізації і швидкісних розворотів. У будь-який момент часу на трасі знаходиться тільки один автомобіль, що виключає можливість контакту між учасниками. Завдяки низьким швидкостям і відсутності твердих перешкод автослалом в основному проводиться на серійних автомобілях (без каркасів безпеки), гонщик пристебнутий звичайним триточковим ременем, іноді обов'язковою є наявність шолому. У колишньому Радянському Союзі його придумали для професійних цивільних водіїв, щоб стимулювати підвищення навичок управління автомобілем. Для учасників, причому не лише спортсменів, а й простих аматорів, розробили кілька типових «фігур», наприклад, «бокс», «дворик» або «колодки», які фактично відтворювали найбільш проблемні випадки, що виникають у звичайних міських умовах.
Наведемо декілька прикладів схем змагань які використовувались в чемпіонатах України із слалому:


Автослалом Львів 2010

«Кам`янецька весна - 2011» Івано- Франківськ

«SkyRacing Day»
29.05.2011 Київ

«Кубок Миколаїва»

 

Автослалом є однією із цих базових дисциплін, які торують шлях молодих гонщиків в світ великих авто перегонів. Такий статус вони мають завдяки своїй доступності. Як правило, в змаганнях використовуються серійні автомобілі, які доводяться для участі в них. Основні зміни, які вносяться в автомобіль:

  1. Налаштовується система впорску палива
  2. Зменшується вага авто
  3. Встановлюються системи блокування диференціалів
  4. Взалежності від траси змагання підбираються комплекти гуми
  5. Встановлюється гідравлічне ручне гальмо

В залежності від марки автомобіля можуть вноситись незначні зміни в конструктивні елементи авто та встановлюватись інше обладння але основним тут є те що автомобіль має залишатися серійним і бути придатним до експлуатації на дорогах загального призначення (тобто конструктивні зміни неповинні перечити ПДР).
Основні правила дисципліни:

1. Автомобілі:

Розподіл автомобілів по класам здійснюється в залежності від типу приводу на автомобілі. Тобто автомобілі діляться на три класи:
А) Автомобілі із переднім приводом
Б) Автомобілі із заднім приводом
В) Автомобілі із повним приводом

2. Траса змагань:

Довжина фігури 300 - 500 метрів. Максимальний відрізок без зміни напрямку руху 20 метрів. Ширина воріт не менше 3 метрів. Фігура на трасі позначається стійками висотою 1,5 м, які встановлені на опори діаметром 150 мм, конусами, покришками, тощо.

3. Проведення змагання:

Змагання з авто слалому складаються з двох частин:
А) Кваліфікаційні заїзди – вони проводяться для визначення майстерності, та здатності учасника змагання пройти трасу змагань у відповідності до основних регламентуючих документів (Загального регламенту ЧУ та індивідуальному регламенту змагання). Під час кваліфікаційних заїздів на трасі знаходиться лише один автомобіль і в цьому автомобілі лише пілот. На кожному змаганні проводиться два кваліфікаційних заїзди: перший обов`язковий, другий за бажанням. Кваліфікаційні заїзди визначають по черговість старту автомобілів підчас залікових заїздів.
Б) Залікові заїзди – це основні заїзди на яких учасники змагань борються за перемогу. На кожному змаганні проводяться три залікових заїзди. Два кращих результати приймаються до уваги при визначенні переможців. Учасник повинен пройти трасу змагань, яка позначена маркерами, опис яких встановлюється у Індивідуальному Регламенті, в суворій послідовності, визначеною схемою траси. Траса змагань вважається пройденою за схемою, якщо щонайменше три колеси автомобіля пройшли біля маркерів із вказаних боків. Фініш заїзду – базою автомобіля (- «Фініш базою» - фінішна смуга після зупинки авто повинна знаходитись у проміжку між маточинами передніх та задніх коліс з обох сторін автомобіля (в «базі»).)
4. Результати змагань:
Переможець та наступні місця визначаються за найменшою сумою часу, показаного в двох кращих залікових заїздах з урахуванням штрафного часу за порушення порядку виконання. На учасників накладаються наступні штрафи:
а) за наїзд або дотик до маркера – додавання однієї секунди до часу проходження;
б) за наїзд або дотик до маркера передньою чи задньою частиною автомобіля (в межах габаритних ліхтарів) – додавання двох секунд до часу проходження;
в) фальстарт – додавання п’ятьох секунд до часу проходження.
г) відсутність «фінішу базою»* – додавання двох секунд до часу проходження.
г) за наїзд або дотик до трьох чи більше маркерів – зняття з заїзду;
д) непроходження дистанції згідно схеми – зняття з заїзду.
Виключенням може бути тільки перешкода на трасі (підтверджена суддями на трасі)  у вигляді людини, авто, тварини, тощо, яка змусила спортсмена змінити швидкість або напрямок руху. Тільки в цьому випадку дається повторний заїзд.
Після кожного змагання, що визнане таким, що відбулося, учасникам у кожній заліковій групі, змагання в якій визнані такими, що відбулися, за виборені місця нараховуються очки за таблицею:
1 місце – 15 очок
2 місце – 12 очок
3 місце - 10 очок
4 місце - 8 очок
5 місце - 6 очок
6 місце - 5 очок
7 місце - 4 очок
8 місце - 3 очка
9 місце – 2 очка
10 місце - 1 очко

Зародження автослаому, як потужного спортивного руху, припадає на 2000 роки. Такий рух відбувся завдяки створенню Всеукраїнської громадської організації «Федерації автослалому України» та їх партнерів автомобільних клубів в різних регіонах України. Це цікава та динамічна дисципліна. Увагу глядачів вона отримала завдяки тому, що підчас змагань автомобіль велику частину дистанції рухаються не попрямій траєкторії, а здійснюючи різні маври такі як: знос передньої осі, занос задньої осі, передні та задні поліцейські розвороти та інше.   
Автомобільний клуб «Мотор Груп» є одним із сподвижників автомобільного слалому на теренах Львівщини. Ми надіємося, що ця дисципліна буде все більше і більше приваблювати молодь та дасть нові таланти автоспорт України, а глядачі палко підтримають своєю присутністю в змаганнях в яких би регіонах країни вони не відбувалися.

Примітка: Дана стаття підготовлена із використанням матеріалів із сайту http://uk.wikipedia.org, а офіційні правила змагань взяті із «Загального регламенту чемпіонату України із автослалому», які проводить Всеукраїнська громадська організація «Федерація автослалому України».  

 
Кільцеві перегони Друк E-mail

Кільцеві? автоперего?ни або кільцеві? го?нки — змагання, що відбуваються на закритій кільцевій трасі між двома або більшою кількістю автомобілів, які змагаються одночасно на одній трасі та в якому швидкість або дистанція, яка пройдена за вказаний час, є визначальним фактором.

Назву кільцеві гонки отримали тому, що траса перегонів має форму замкненої кривої. Спочатку це дійсно було кільце (овал), а згодом контури трас почали ускладнювати за рахунок введення в конфігурацію траси числених поворотів різних форм, які мають свої назви. Здебільшого кільцеві гонки відбуваються на спеціально побудованих для автоперегонів спортивних спорудах — гоночних трасах (синоніми: автодром, кільце). Іноді гоночна траса прокладається вулицями міст або складається з відрізків автошляхів загального користування.
Кільцеві перегони - один з найпопулярніших та найвидовищніших видів автоспорту, зокрема завдяки тому, що гоночні траси обладнані трибунами для глядачів, мають прості і зрозумілі правила, а також зручні для ведення телетрансляцій. Це спричинило до бурхливого розвитку цього виду автоперегонів і організації великої кількості міжнародних змагань, а також зросла кількість видів кільцевих гонок, до яких зокрема відносяться:

  • Перегони на автомобілях з відкритими колесами:
    • Формула 1
    • А1 Гран прі
    • Формула 3000
    • Формула 3 та інші.
  • Перегони турингових автомобілів (іноді вживається назва — кузовних автомобілів)
    • WTCC
    • ETCC
    • BTCC
    • FIA GT
    • NASCAR
    • DTM
    • ADAC Procar

а також числені національні чемпіонати з кільцевих перегонів.
До кільцевих перегонів також відносяться гонки на витривалість - багатогодинні (від 4-х до 24-х годин) кільцеві перегони, такі як:

  • 24 години Ле Мана
  • 24 години Нюрбургрингу
  • 24 години Дайтони
  • Серія VLN та інші
 
Ралі Друк E-mail

Ралі - вид автогонок, що проходять на відкритих чи закритих трасах на модифікованих або спеціально побудованих автомобілях. Це вид гонок відрізняється тим, що заїзди головним чином прокладаються по автомобільних дорогах загального користування, у форматі «з пункту A в пункт B» з проходженням контрольних точок. Спортсмени їдуть на максимальній швидкості тільки на спеціально перекритих швидкісних ділянках (їх зазвичай називають СУ або ДОП). А від одного спецділянки до іншого раллісти пересуваються, дотримуючись усіх правил дорожнього руху і за строго певний часовий норматив

Історія

Термін «ралі» як вид автоспорту вперше був застосований в січні 1907 року на першому Ралі Монте Карло. До кінця 1920-х років термін мало використовувався. Само по собі ралі вперше пройшло в 1894 році - це була гонка між Парижем і Руаном за підтримки газети «Le Petit Journal», яка викликала значний інтерес громадськості та провідних виробників [2]. Призи були вручені журі на основі доповідей спостерігачів, що сиділи в кожному з автомобілів: у заїзді перемогли Panhard і Peugeot.
Ця подія стала початком періоду дорожніх гонок між містами у Франції та інших європейських країнах. У цей період з'явилися багато правил, які існують і сьогодні: роздільний старт гонщиків, контрольні точки на трасі, дорожні нотатки і легенди, тривала їзда по звичайним, в основному гравійним дорогах, в будь-яку погоду і в будь-який сезон. У ралі зустрічаються і водні броди і вузькі ділянки траси, що проходять по вуличках населених пунктів.

Основні правила

Чемпіонат та Кубок України з ралі, проводить Автомобільна Федерація України (ФАУ). Чемпіонат складається щонайменше з чотирьох та щонайбільше з семи змагань- етапів.

Учасники

Учасниками раллі можуть бути - Фізична або юридична особа, яка володіє ліцензією Учасника та має право заявити екіпаж для участі в ралі.
Екіпаж -  складається з 2 осіб які знаходяться в автомобілі, які є як водієм та штурманом (другим водієм). Обидва члени екіпажу можуть керувати автомобілем.
До участі у Чемпіонаті та Кубку, допускаються володарі національних або міжнародних ліцензій водія категорії "С0", "С1", "Д0", "Д1", "Д-юніор" та володарі національних або міжнародних ліцензій учасника категорій "МС", "МІ", "НК", "НІ".

Автомобілі

До участі у заліках Чемпіонату та Кубку України з ралі допускаються легкові автомобілі внесені у Національний реєстр спеціальних механічних транспортних засобів для автомобільного спорту наступних груп:
- „А” та „N” - автомобілі, які відповідають омологаційній формі ФІА та вимогам ФІА (додаток „J” до МСК ФІА), та
- „У”, - сертифіковані ФАУ автомобілі,(які відповідають сертифікаційній формі ФАУ) та технічним вимогам ФІА (додаток „J” до МСК ФІА), в тому числі омологаційній формі ФІА, дія якої закінчилась на день проведення передстартового контролю.

До змагань у Чемпіонаті та Кубку України з ралі у абсолютному заліку допускаються такі автомобілі:
- автомобілі групи „А” з об’ємом двигуна до 2000 см3 включно, в т.ч. підготовлені за вимогами «Super 2000 Rally»;
- автомобілі групи „N” з об’ємом двигуна до 3500 см3 включно;
- автомобілі групи „У” з об’ємом двигуна до 4000 см3 включно;

 

До змагань в окремих класах допускаються такі автомобілі:
- клас N 4 - автомобілі групи „N” з об’ємом двигуна від 2000 см3 до 3500
- автомобілі підготовлені за вимогами «Super 2000 Rally»;
- клас N 3 - автомобілі групи „N” з об’ємом двигуна до 2000 см3 включно;
- клас N 2 - автомобілі групи „N” з об’ємом двигуна до 1600 см3 включно;
- клас А 7 - автомобілі групи „А” та групи „N” з об’ємом двигуна до 2000 см3 включно; (крім автомобілів що підготовлені за вимогами «Super 2000 Rally»);
- клас А 6 - автомобілі групи „А” та групи „N” з об’ємом двигуна до 1600
см3 включно; (в тому числі автомобілі підготовлені за вимогами «кіт-кар 1600»);
- клас У 12 - автомобілі групи „У” з об’ємом двигуна до 4000 см3 включно;
- автомобілі підготовлені за технічними вимогами «Д1» які відповідають усім вимогам ПДР України, зареєстровані у ДАІ та мають талон державного технічного огляду, встановленого зразка;
- автомобілі групи «N4 стандарт» з об’ємом двигуна до 3500
куб.см.; підготовлені за вимогами затвердженими ФАУ;
- клас У 11 - автомобілі групи „У” з об’ємом двигуна до 2000 см3 включно;
- клас У 10 - автомобілі групи „У” з об’ємом двигуна до 1600 см3 включно;
- клас У 9 - автомобілі групи „У” з об’ємом двигуна до 1400 см3 включно;
- автомобілі Національного класу «Лада 1600 Н» підготовлені за вимогами затвердженими ФАУ.

 

Траса змагань:

Спеціальні Ділянки для ЧУ
Загальна довжина спеціальних ділянок повинна дорівнювати щонайменше 110 км. Будь-який відрізок траси ралі не повинен включатися в спеціальну ділянку більше двох разів в одному напрямку руху. Найбільша довжина кожної швидкісної ділянки не повинна перевищувати 30 км +10%, за винятком СД, на які отримано спеціальний дозвіл ФАУ. В перший День ралі має відбутися щонайменше 10%

Спеціальні Ділянки для Кубку
Загальна довжина спеціальних ділянок повинна дорівнювати щонайменше 80 км. Будь-який відрізок траси ралі не повинен включатися в спеціальну ділянку більше трьох разів в одному напрямку руху. Найбільша довжина кожної швидкісної ділянки не повинна перевищувати 30 км +10%, за винятком СД, на які отримано

Проходження змагання

П’ятниця:
07.30 – 18.00 Ознайомлення з трасою за розкладом;
09.00 – 17.30 Адміністративна та технічна перевірки;
18.00 – 20.00 Тестова ділянка. (при домовленості та бажанні спортсменів)
Субота
13.00 – 20.00 Відкриття, пролог або змагання першого дня. Довжина повинна бути від 1,5 до 6 км. та не менше 10% км. від загальної довжини швидкісних ділянок всього етапу.
Неділя
08.00 Старт Дня
14.00 Фініш Дня
16.00 Публікація офіційних попередніх результатів
17.00 Урочиста церемонія фінішу за попередніми результатами.
20.00 Затвердження результатів, проведення необхідних технічних перевірок. Остаточне нагородження учасників.

 

Нарахування очок:

Водіям за виборені місця присвоюються очки за таблицями:
- в абсолютному заліку
Місце 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Очки 150 120 90 75 60 45 30 25 20 17 14 12 10 8 6 5 4 3 2 1
- в заліку його класу
Місце 1 2 3 4 5 6 7 8
Очки 100 80 60 50 40 30 20 10

 
Друк E-mail
Бар-ресторан"Порохова вежа"
Салон "Архітектура.Будівництво.Дизайн"
Будівельні риштування, строительніе леса Технології для будівництва
 
Шукаємо однодумців Друк E-mail

Світ автомобільних перегонів – це світ високих швидкостей, який захоплює багатьох людей по всьому світу.

Ти небайдужий до автомобільних перегонів, амбітний, цілеспрямований??? Бажаєш приєднатися до цього світу??? Хочеш приймати участь в змаганнях, чи долучитись до організації цих свят???

Ставай «Другом» Автомобільного клубу «Мотор Груп» та поринь в світ автоперегонів. Заповни «Анкету-заяву» та надішли її нам на E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , або передай її будь-якому представнику клубу.

Інформація на http://motor-group.org.ua

>>ЗАВАНТАЖИТИ АНКЕТУ-ЗАЯВУ<<
 
« ПочатокПопередня1112НаступнаКінець »

Нове в галереї

Ми в інтернеті

Ми на YouTube

Ми ВКонтакті

Написати нам

Ми в інтернеті

Ми В Аск.Фм




© ГО"Мотор груп". Всі права застережено.